PRODUCT
Campagne Afval scheiden
OPDRACHTGEVER
Avri / overheid
PRODUCT
Campagne Afval scheiden
---
OPDRACHTGEVER
Avri / overheid
---
DISCIPLINES
Design and Art Direction
Fotografie
Copywriting
UX design / webrealisatie
Social media campagne
Voor Avri maakten wij een on- en offline campagne die stuurt op gedragsverandering. Door alledaagse situaties te fotograferen -op plekken waar thuis het afval nog beter kan worden gescheiden- en in dezelfde uiting handelingsperspectief te bieden zorgen we ervoor dat 100.000 huishoudens hun afval beter gaan scheiden en op een andere manier gaan aanbieden.
We maakten ook een informatieve website waar de inwoners het antwoord op de meeste van hun vragen vinden. En wil je je kleine kliko inruilen voor een grotere, dan vul je gewoon even het formulier op de site in. Goed voorbereid, goed geautomatiseerd. Dat scheelt een hoop telefoontjes.
PRODUCT Campagne Afval scheiden OPDRACHTGEVER Avri / overheid | DISCIPLINES Design and Art Direction Copywriting UX design / webrealisatie Social media campagne |
Sturen op gedragsverandering
Gedragsverandering is complex. Om je daarmee goed te kunen helpen maken wij gebruik van de de CASI methode, ontwikkeld door de Rijksoverheid. CASI is een instrument dat bouwstenen oplevert voor een communicatieplan, advies of briefing. We helpen je graag verder.
NDOC.nl is de werknaam van Nout Design BV / Privacy verklaring / Algemene voorwaarden