PRODUCT
Bewustwordings en activatie campagne
OPDRACHTGEVER
Waterschap Rivierenland
PRODUCT
Bewustwordings en activatie campagne
---
OPDRACHTGEVER
Waterschap Rivierenland
---
DISCIPLINESDesign and Art Direction
Copywriting
Media planning
UX design
Webdesign
Het klimaat verandert, de temperatuur stijgt. Een nieuw fenomeen door deze klimaatverandering is de hoosbui. Het riool kan deze piek niet aan met als gevolg dat ook de inwoners van Rivierenland zo nu en dan last krijgen van regen- en rioolwater in huis. Het waterschap vroeg ons om de inwoners van het werkgebied te enthousiasmeren om mee te helpen tegen deze overlast. Dat doen we graag, we maakten we een publiekscampagne met de naam: hohohoosbui
Uiteraard pakten we de kickoff van de campagne goed aan. Een mix van middelen: Driehoeksborden, advertenties, fleetmarketing en een solide opgezette Facebook campagne zorgde voor de traffic naar de website. Op hohohoosbui.nl vinden bewoners in het gebied o.a. informatie over de maatregelen die ze zelf kunnen nemen tegen wateroverlast. Als ze overgaan tot uitvoering van één of meerdere van de tips dan ligt er een subsidie klaar voor 35% van de onkosten. En daar wordt goed gebruik van gemaakt.
PRODUCT Bewustwordings / activatie campagne OPDRACHTGEVER Waterschap Rivierenland | DISCIPLINES Design and Art Direction Media planning UX design Webdesign |
Met een sterk creatief concept en een slimme mix van middelen maken we ook jouw campagne relevant.
NDOC.nl is de werknaam van Nout Design BV / Privacy verklaring / Algemene voorwaarden