PRODUCT
Gebiedspromotie
OPDRACHTGEVER
Gemeente Leerdam
PRODUCT
Gebiedspromotie
---
OPDRACHTGEVER
Gemeente Leerdam
---
DISCIPLINES
Design and Art Direction
Gebiedspromotie
Positionering
On- en offline advertising
Voor de gemeente Leerdam verzorgden wij de gebiedspromotie van de nieuwe wijk Broekgraaf. We tekenden voor zowel het concept als de huisstijl en de keyvisual. Een uitgebreid doelgroepenonderzoek vooraf zorgde dat we ons ontwerp nog scherper op de doelgroep konden afstemmen.
Leerdam is onlosmakelijk verbonden met glas. De wijk Broekgraaf komt aan de rand van de stad te liggen. Letterlijk tegen de weilanden. Die twee elementen wilden wij graag in onze keyvisual terug zien. Omdat de wijk met name jonge gezinnen aan zal moeten trekken, kozen we voor het meisje.
Rondom deze visual ontwikkelden we een reeks marcom middelen, waaronder een website, diverse brochures, advertenties, nieuwsbrieven (digitaal en print) en reclameborden voor in de openbare ruimte. In de aanloop naar het ’Start Verkoop evenement’ is het meisje met het glas melk op die manier breed ingezet. En niet zonder resultaat. Na afloop van het evenement stond ruim 90% van de woningen onder optie.
PRODUCT Gebiedspromotie OPDRACHTGEVER Gemeente Leerdam | DISCIPLINES Design and Art Direction Positionering On- en offline advertising |
Gebiedspromotie?
Met een goede mix van middelen zetten wij je nieuwe woonwijk goed op de kaart. Van bouwbord tot socialmedia campagne met controle op de kosten.
NDOC.nl is de werknaam van Nout Design BV / Privacy verklaring / Algemene voorwaarden